tekoče recenzije lost & found

Recenzije

Premonition 13

13

Založba: Volcom Entertainment
Leto izdaje: 2011
Format: LP


Datum objave: 02.12.2011

Motor benda je legendarni doom kitarist Scott Wino Weinrich, ki je v poznih 70-ih in začetku 80-ih deloval v kultnih zasedbah Saint Vitus in The Obsessed. Nekaj let nazaj je sodeloval pri Shinebuilder,  izdal pa je tudi dva solo albuma. Drugi je bil izdan 2011 z naslovom Adrift; gre za skoraj popolnoma akustično plato.

Premonition 13 je zadnja zadeva, pod katero je podpisal svoje ime. Gre za projekt, v katerem so združeni elementi zgodnjega in poznega Winovega ustvarjanja. Plošča zveni kot nadaljevanje njegovega prvega solo albuma Ponctuated Equilibrium iz 2008, vendar ne doseže produkcijskega nivoja le te. Povsem možno je, da je to namerno. Ob poslušanju te plošče se je nemogoče izogniti primerjavi z Black Sabbath, katerih vpliv je več kot očiten. Je pa pri Premonition 13 občuten tudi vpliv južnjaškega roka. Tu in tam se pojavi celo kakšen solo v stilu Stevie Ray Vaughana. Kitara ima izrazit stonerski zvok, le solov je za nijanso preveč in so dostikrat tudi preveč neizraziti. So pa rifi takšni, kot smo jih od Wina vajeni. Tudi občasni izleti v psihodelijo ne delujejo moteče. Le ritem sekcija zveni precej pusto, kot da bi bila posneta v 70-ih.

Tekstualno so Premonition 13 bolj podobni Winovemu bendu The Hidden Hand; govorijo o teorijah zarote, nadzoru in podobnem. Ultimativni hit na plošči nosi ime Modern Man in zveni kot kakšen komad od zgodnjih Black Stone Cherry. V celoti gre za dober izdelek, ki pa ni presežek.

Zagotovo pa zadeva zveni drugače v živo. O tem pa se bomo prepričali 9. decembra 2011 v velenjskem eMCe Placu.



Avtor: Dejan

« nazaj